• FAQ

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email:sklep@domya.pl lub telefonicznie: 661066045
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@domya.pl lub telefonicznie: 661066045
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin realizacji produktów na zamówienie to przeważnie 7 dni roboczych, natomiast wysyłka produktów gotowych następuje w przeciągu-1 do 3 dni .

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje o statusie Twojego zamówienia.

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Jeśli byłyby jakieś pytania dotyczące wysyłki-napisz do nas mail przed zakupem.

Termin otrzymania paczki = termin realizacji  + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Kurier dostarczy Twoje produkty w przeciągu 1-do 2 dni od daty nadania przesyłki.

 


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomaty Inpost
  • możliwy odbiór osobisty

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy.

Przy zamówieniach powyżej 600 zł wysyłka po opłaceniu zakupu-gratis.


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

-Payu

-PayPal

-przelew na konto bankowe

numer konta do wpłaty:

Santander Bank 

72 1090 1649 0000 0001 1902 0074

-płatność za pobraniem.


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru znajdującym się pod adresem: 

Lotniskowa 1a ,

46-070
 Polska Nowa Wieś 

Godziny pracy pracowni:

poniedziałek-piątek

od godziny : 8-16

 Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów przesyłki.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe.

Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności.

Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT.

W tym celu w trakcie składania zamówienia koniecznie w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.

Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty. Nie ma możliwości po wystawieniu już paragonu wystawienie faktury do zakupu.

Tylko w momencie zakupu musisz podać chęć otrzymania faktury vat.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia (ilośc zamówionych produktów, wybrany kolor, rozmiar oraz sposób dostawy) jedynie przez 24 godziny od złożenia zamówienia.

W momencie przekroczenia tego terminu modyfikacja modyfikacja jest już niemożliwa.

Wymiary produktów na zamówienie możesz modyfikowac do 48 godzin od złożenia zamówienia.

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: sklep@domya.pl 



Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 661066045.


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz informację o wysyłce -jeśli chcesz możemy Ci udostępnić list przewozowy -napisz na nasz  adres: sklep@domya.pl.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję , obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 661066045.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres sklepu: sklep@domya.pl i opisać sytuację. Po zapoznaniu się poinformujemy o dalszym postępowaniu.

 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku , w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Nie dotyczy to jednak produktów które zostały wyprodukowane na indywidualne zamówienie - w takim przypadku można reklamować zakupiony towar gdyby był wadliwy lub nie taki jak zamówiłeś jako niezgodny z zamówieniem .

Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Więcej przeczytasz w Reklamacje i Zwroty:

Reklamacje i zwroty